fbpx

DOOH YOUR BRAND

Go local, get global.

Vi är ett team som driver digital out of home (DOOH) framåt genom att utveckla lösningar som gör det enklare för medieköpare att välja rätt billboard vid rätt tidpunkt. Genom att följa vår långsiktiga strategi att etablera oss lokalt, stad för stad, bygger vi en stark grund för att växa och bli ett kraftfullt internationellt varumärke inom DOOH. 

Billboards gör det smidigare att boka digital out of home och sammankopplar varumärken med önskad räckvidd.

Kärnvärden

Vår verksamhet står stadigt på fyra grundpelare: hjärta, driv, innovation och fira. Dessa kärnvärden formar vår identitet och gör oss till ett företag som vågar utmana normerna inom utomhusreklam.

1

Hjärta

Vi ska alltid låta hjärtat leda vägen i allt vi gör, från att ge kärlek till kollegor, kunder och oss själva. Vi tror på ett ledarskap där hjärtat är i centrum. Det är hjärtat och vad det står för som ger oss styrkan att flytta berg och lyckas med vår vision.

2

Driv

Vi är drivna och hungriga efter utveckling. Vi lever efter mottot ”the game is on”. Varje dag är en ny match, en ny final som vi ska vinna. Med outtröttligt driv och en vinnarinstinkt strävar vi mot våra mål. Att vara en del av Billboards team innebär att man aldrig ger upp. 

3

Innovation

Vi ska vara innovatörer inom DOOH genom att utnyttja AI och andra avancerade tekniker. Vår kreativa tekniska kompetens och förmåga att se framtiden inom DOOH gör att vi kan erbjuda unika lösningar och skapa nya möjligheter inom utomhusreklam.

4

Fira

Vi sätter mål tillsammans och firar tillsammans. Vi ska fira ofta och sätta mål i olika storlekar, så att vi får många tillfällen att fira. Små vinster leder till stora framgångar. När vi uppnår vår vision ska vi fira på ett sätt som ingen tidigare har gjort. Let’s pop the champagne.

Vår vision är att skapa ett globalt nätverk av digitala billboards och göra det enklare för alla att uppleva kraften i digital out of home.

MORE AMOR
POR FAVOR

Kärlek

Att vara stor innebär också att vara snäll. Varje år hjälper och stödjer vi organisationen Hands in Union, som driver ett barnhem i Neapel. Det känns härligt att veta att vi tack vare Billboards hårda arbete kan försörja några barn med allt de behöver under hela året. Det ger oss en fin känsla, och vi kommer att ge mer ju större vi blir. Detta går i linje med våra kärnvärden och vi älskar att göra skillnad.

Mål

1

Beat last year. Slå alla nyckeltal från föregående år

2

Resultattillväxt om
15 procent per år

3

Äga digitala billboards på Times Square i New York City

4

Högst varumärkeskännedom inom DOOH Worldwide

THE GAME IS ON